Premiery

Romans z XIV wieku i etyka managera

Written by Jan Oko
Iny Lorentz, "Handlarka złotem"

Iny Lorentz, „Handlarka złotem”

Sonia Draga przedstawia dzisiaj dwie premiery. Jedna to romans osadzony w Niemczech przełomu średniowiecza i renesansu, druga zajmuje się zagadnieniami etycznymi związanymi z pracą managera.

Iny Lorentz, Handlarka złotem

Kolejna, pełna przygód i intryg historia autorstwa twórców bestsellerowej Nierządnicy. Pasjonująca lektura dla miłośników romansów historycznych.

Rok 1485 w Niemczech – młoda Żydówka Lea przeżywa same tragedie: jej ojciec i młodszy brat Samuel zostają zamordowani podczas pogromu. Lea, aby zatrzymać spadek po ojcu, i tym samym zagwarantować sobie środki do życia, musi od tego momentu podawać się za Samuela.

W tej podwójnej roli grozi jej wiele niebezpieczeństw, nie tylko ze strony chrześcijan, lecz także jej braci w wierze, którzy chcą za wszelką cenę ożenić „Samuela”. Ona jednak zakochuje się w tajemniczym Rolandzie, który nakłania ją do udziału w pełnej przygód misji…

Premiera: 24.10.2012
Tłumaczenie – Viktor Grotowicz
ISBN: 978-83-7508-550-1
Oprawa broszurowa
Cena detaliczna: 39,90 zł
Wydanie I

T. Orłowski, A. Szteliga, "Etykieta menedżera"

T. Orłowski, A. Szteliga, „Etykieta menedżera”

T. Orłowski, A. Szteliga, Etykieta menedżera

Menedżer powinien być dżentelmenem w każdej sytuacji, i w życiu zawodowym i prywatnym.

Sukces w prowadzonych interesach nie zależy jedynie od znajomości technik negocjacyjnych. Serdeczność, naturalna gościnność, elegancki ubiór czy swobodne zachowanie podczas rozmów mają równie duży wpływ na ostateczny ich rezultat. A ową swobodę zapewnia właśnie znajomość obowiązującej etykiety, którą autorzy pragną czytelnikom przybliżyć.

Podczas pisania tej książki wykorzystali wiedzę i doświadczenie nabyte podczas pracy na placówkach dyplomatycznych, gdzie mogli poznać i docenić wagę właściwego zachowania podczas prowadzenia rozmów – zarówno politycznych, jak i gospodarczych. Umiejętność dobrej prezentacji własnego stanowiska bez prób narzucania swojej opinii innym, wzbudzenie sympatii, zaufania, zrozumienie innych, uprzejmość, życzliwość i dobre maniery – wszystko to można osiągnąć poprzez praktykę.

Tę użyteczną w codziennym życiu zawodowym i prywatnym wiedzę autorzy starali się przekazać w łatwej i przystępnej dla czytelnika formie, tak aby każdy mógł ją wykorzystać na co dzień.

Premiera: 24.10.2012
ISBN: 978-83-7508-538-9
Oprawa broszurowa
Cena detaliczna: 35,90 zł
Wydanie I

About the author

Jan Oko

Antykwariusz i bukinista. Zakochany w książkach.

Leave a Comment